Ahad, 17 Januari 2010

HUJUNG MINGGU YANG SELESA.

.

Aku berhujung minggu di Selesa Hillhomes, Bukit Tinggi, Bentong, Pahang jumaat dan sabtu lepas.
Bersama-sama dengan rakan-rakan sepejabat berkunjung untuk menyertai Kem Bina Semangat (err...bukan BTN ya...).

Macam-macam aktiviti ada. Tidaklah berat sangat. Bolehlah aku rehatkan diri (dan otak). Tapi yang menyenakkan perutnya pula bila apartment yang aku dok sepanjang dua hari tu, mak aihhh...kalau nak ke sana kena panjat tangga berbillion-billion jumlahnya aku rasa! Mujurlah kawan aku bawak kereta.Boleh aku menumpang dia balik ke bilik. Kalau tak, nak menapak ke sana boleh hilang 10 kg!...

Aktiviti tutup-tutup mata ada.aktiviti buat syarikat ada.main-main bina-bina kiub dan spy pun ada. Tapi yang paling best kena telan api...hehehe. Macam-macam karenah aku boleh tengok masa tu.

Malamnya kami naik ke Genting Highland, empat biji kereta. Kami konvoi ramai-ramai. Naik kat sana tak buat apa pun - cuma jalan-jalan dan ambik gambar jek...jangan ingat yang bukan-bukan ekk...!!

Balik ke apartment dalam pukul 1.30 pagi...terus aku tidurr...esok ada lagi aktiviti.

Tengah hari sabtu, aku bertolak pulang ke KL. Kebetulan kawan aku Adi Zamri datang dari kampung. Sampai jek kat rumah kat Pandan Indah, terus layan dia borak-borak dan surf internet.

Lunch sama-sama dengan dia dan Adif. Dan aku terus ke Hentian Putra. Adi Zamri harus pulang ke Kelantan sebab ahad dia sudah mula kerja.

..ahhhh...dapat SMS dari officemate yang ahad tidak perlu ke office...bahagianya rasa....hehehe....
dan aku senyum sorang-sorang.

herrmm... ini hujung minggu...


...



selesa...



....
sungguh..!!!

... :p


dan aku menjadi seorang yang bahagia...

....

Tiada ulasan: