Sabtu, 10 Julai 2010

PAPADOM


.
Papadom memang best! Aku gelak jek sepanjang-panjang tengok cerita nih...hehehe..
Aku suka Harun Salim Bachik. Real giler!!! hahaha....

Liyana Jasmay memang bagus lakonan dia dalam filem nih.
Norkhiriah pun aku suka!

Vanida...adusss...cantIKKK NYAA !!! dalam filem ni...sengih sorang-sorang aku tengok dia masa scene makan nasi ngan Afdlin Shauki tuh...hehehe

Kalaulah dialog-dialognya tidak macam direct translation dari english (terutama yang diujarkan oleh Afdlin) mesti best lagi cerita ni...

Begitu juga kalau watak-watak business partner dia kalau lagi hidup lakonannya mesti ternganga-nganga mulut aku nonton filem nih...hehehehe.

BTW, congrats Afdlin untuk filem best nih. Nanti ada masa aku nak tengok lagi (errr...DVD kat bilik je laa... - kat panggung dah lama dah habiss...).

Tiada ulasan: