Selasa, 6 Julai 2010

HUJUNG MINGGU PERTAMA JULAI 2010

.
Hujung minggu pertama aku bulan julai, aku selesema!
Terbongkang tidur...mamai dengan ubat yang doktor bagi.

Tapi ada dua acara yang aku harus hadir. Yang tidak boleh aku tolak.

KENDURI KAHWIN

Sahabat semasa di universiti dulu menjemput aku ke kenduri kahwin adiknya di Holiday Vila Subang. Bersama-sama dengan beberapa orang rakan, aku menghadirkan diri ke majlis tersebut walau pun tak berapa sihat.

MAK YONG RAJA BESAR HO GADING.

Ini aku menonton sempena KL Festival. Kali ini aku dengar kumpulan yang membuat persembahan didatangkan khas dari Kelantan. Lagi aku teruja untuk menonton. Benarlah, menonton Mak Yong kali ini lebih puas rasanya, lebih-lebih lagi adanya lawak-lawak peran yang begitu menghiburkan hati. Mengeletek geli hati sampai ketawa terbahak-bahak.


....

Tak apalah demam-demam pun, balik rumah terbongkang balik...hahahaha...

.

Tiada ulasan: