Ahad, 6 Jun 2010

SABTU AHAD YANG PENAT...

.
SABTU
Lunch dengan Che Ni di Pantai Dalam. Best gak dapat makan masakan kampung nih...hehehe... tapi tersalah ambik hati pulak! ingatkan daging goreng.
Mujor Che Ni dengan bermurah hati sanggup bertukar lauk...hehehe.thanks Ni.





Dangau Anis Puteri Corner



Malamnya aku keluar melalak dengan Ka.y dan AMN. Kalau pegang mikrofon memang tak ingat dunia! Walau suara aku lebih sikit dari tahap suara cipan tapi apa aku pedulik??
Yang penting aku enjoiss!!! heheheh....esok nak pegi kenduri..tapi malamnya tidur lambat.boley ka bangun ni?



AHAD
Aku keluar kenduri, 2 tempat. Penat nak mamposs!!!!... Tapi dapat makan free laa...!
Kat Sentul kenduri lauk kampung -sedapppp!
Lepas tu pegi pulak ke Kampung Sungai Chinchin Gombak. Tersesat-sesat aku.








Lepas tu pegi pulak FRIM..huh...memang aku rasa nak pitam. Mujur jugak diorang selalu buat lawak-lawak bodoh...
boley gak gelak-gelak..hilang jugak mengantuk aku....


.

Tiada ulasan: