Rabu, 23 Disember 2009

Azam baru

.

tahun baru datang lagi.
tahun 2009 dah nak habis.kejap sangat aku rasa.
aku dah nak celebrate umur yang 33 Januari ni-bulan depan.
kahwin belum lagi..haiii....apa nak jadi dengan aku ni...
ada siapa-siapa nak masuk meminang aku?? aku terus terima...100%!!!
hehehe....

satu jek aku rasa yang aku belum buat - nak kasi hip lagi aku punya blog ni...tengok blog orang lain bukan main best lagi...aku masih dok merangkak-rangkak lagi...hehehe.
kena berguru lagi dengan Cik Qasih ni.. :p

Kalau aku flashback balik tahun 2009 ni, banyak benda berlaku dalam hidup aku :

1. Kakak aku (I love you sis) dapat baby - selepas anak pertama beliau meninggal dalam kandungan, beberapa minggu sebelum dijangka lahir. Ia satu peristiwa yang besar dalam keluarga aku.

2. Gemulah Abg Long - sepupu aku (anak Wak) meninggal dunia selepas bertarung nyawa melawan kanser dua bulan lepas.

3. Aku bertukar department - Credit Management to Analytics & Strategies. (cuma tempat kerja laa belom bertukar!)

4. Pindah rumah dari Flora Damansara ke Pandan Indah.

5. Melancong ke Langkawi sambil-sambil melawat kawan aku Encik Bawal Hitam yang bekerja kat sana.

6. What else ya? macam-macam lagi lah

Nanti laa aku update lagi....lupa lak..

So apa azam baru aku tahun depan?
hermmm..masih belum fikir lagi...Kahwin kot.

tengok laa nanti. bukan penting pun.

tapi kalau nak banyakkan amal ibadat itu penting...
so mungkin itu kot azam aku untuk 2010.
kawan-kawan semua doakan ya...

adios babe.
.

3 ulasan:

Dara berkata...

azam tahun baru kau...tolonglah rajin2 balas sms aku ye...boleh kata aku tiap2 hari kat pandan mewah gi hospital ampang tgk adik aku..kalau tak sibuk bleh lah lepad kat McD, hilanglah boring aku sikit...ok

... berkata...

ehem ehem.. ;)

GEB RAZALI berkata...

hehehe...sorrry cik penjahit.aku skang jarang reply SMS....hehehe..kredit asyik tak dak jek.nak top up tak de duit thehehe....

tp aku slalu balik lewat..sabtu ahad pun kadang2 keje...nanti kalo free pi lepak mana2...