Ahad, 3 Oktober 2010

PINDAH RUMAH LAGI

...hok alos...
kena pindah rumah lagi aku ujung tahun nih...hermmm carik kat mana plak eh?

pantai dalam?

...

seksyen 14 pj...?

...

flora damansara balik?

...

sentul?

...

atau maintain dok kat pandan indah nih?
stesen lrt pun dah dekat dah...


susohnyos..kalau ada rumah sendirik kan besttt...

hermmm...kena tanya mem dulu nih...





kawan-kawan ada cadangan???




RUMAH KAT JLN KLANG LAMA

nih aku ambik masa raya 2008
kebetulan adik aku takleh balik masa raya...aku dan adik pompuan adik aku pakat-pakat masak masa raya tuh...


kasut bersepah!!!!....



sarapan di pagi 1 Syawal.... hehehe...




FLORA DAMANSARA




gambar nih masa aku masak spaggetti untuk 2 kawan aku....ntah bila ntah...lepas tuh sakit perut ramai-ramai...hahahahaha....



PANDAN INDAH


Tiada ulasan: