Ahad, 19 September 2010

TUKAR TITLE

.
11 haribulan September, secara rasminya aku tukar title jadik tunang orang.
2 Syawal-raya kedua, orang lain masih beraya, aku dah berpeluh-peluh dok salam bakal pak mertua dan bakal pak-pak sedara kat kampung mak aku a.k.a kampung tunang aku...hehehe..

Mak suka bukan main dapat menantu orang kampung dia. Nak buat camana, dah jodoh...thehehe....tak plan pun nak kawen orang kampung sebelah nih... :p

...skang nih dok bilang bulan plak bila nak kawen nih...hahahaha....

gambar..?? nanti aku letak len kali...penat tolong decorate office belum reda lagi nih...
(sapa punya idea laa ni nak buat floor tercantik nih?? dah laa Level PH tu 2 3 kerat jek ada...)

1 ulasan:

AzmaMurni Aziz berkata...

Tahniah.. semoga yang dirancang dipermudahkan oleh-Nya.. amiin.. :)